søndag 30. juli 2017

Koffertkort til brudepar


Da jeg viste fram bilder av det forrige koffertkortet jeg laget, fikk jeg bestilling på et nytt koffertkort, denne gangen til et reiseglad brudepar.


Fordi dette kortet er et bryllupskort, valgte jeg å klippe ut et par sommerfugler fra et klippeark fra Pion. På disse har jeg hatt et lag med klar distress crackle paint. For å få denne til å tørke raskere, brukte jeg varmepistol. Da krøllet sommerfuglene seg litt, noe som passet meg perfekt :)


Jeg husker dessverre ikke hvor mønsterpapiret er fra, men både spennene og billettene er fra Tim Holtz. Det er også diesen jeg har brukt for å stanse ut globusen :)


For å få med datoen til bryllupet og navnene til brudeparet, festet jeg på et par bagasjelapper. Også disse har jeg klippet ut fra et klippeark fra Pion Design, mens bokstavene er stickers.


Bestilleren av kortet var meget fornøyd, og det håper jeg brudeparet også er. Hva synes du? :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar