torsdag 2. mars 2017

Ny designer for Papirdesign og give away :)


Jeg er så glad for å kunne fortelle dere at jeg er så heldig å få være designer for Papirdesign! I den anledningen har jeg laget et konfirmasjonskort i lilla, der alle produktene er fra Papirdesign.

Hele produktlisten finner du her:
Ark: PD 17290 God nok og PD 17285 Tuttelutt
Dies: PD 16202 Dies ramme
Blomster: Kirsebærblomst mørk lilla, store roser lilla 3,5 cm, søte blomster blå og søte blomster hvit Stempel: PD 13776 Chevron og PD 14964 Nesten mann
Annet: 3D-puter og dotter


 

 Jeg har også en giveaway der du kan vinne disse stemplene fra Papirdesign: 








Alt du trenger å gjøre, er å følge min og Papirdesign sin blogg. Når du har gjort det, legger du igjen en kommentar i kommentarfeltet mitt, så er du med i trekningen. Jeg trekker en vinner onsdag 8. mars. Lykke til :)

Og du, du finner meg også på Instagram: idakristinskortmakeri og Facebook: Ida Kristins kortmakeri.

12 kommentarer:

  1. Fine kortet! Er følger på din og papirdesign sin blogg 😊😊

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye :-)! Ikke overrasket egentlig, siden du lager så utrolig mye flott! Følger så klart deg og papirdesign :-)! Hilsen Franzi!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du synes det, tusen takk :D

      Slett
  3. Gratulere med DT :-) Nydelig kort du har laget.

    SvarSlett
  4. Gratulera som DT :) Gler meg til å sjå dine nye prosjekt :) Lukke til!
    (Følger deg på mail og insta, og har lagt deg til i følgerlista mi på bloggen min :) )

    SvarSlett
  5. Flott kort og fine stempler ❤ Har fulgt deg en stund - nå følger jeg papirdesign også 😊

    SvarSlett
  6. Gratulerer som DT hos Papirdesign :)) Så mye flott du lager, blir gøy å følge deg, men jeg finner ikke "følgere" på bloggen din. Følger deg på insta :)) Jeg er følger allerede Papirdesign :))

    SvarSlett