onsdag 14. desember 2016

Blå jul med Magnolia


Vet dere hva? Til neste år skal jeg lage mange flere julekort med disse stemplene fra Magnolia! Jeg blir helt forelsket når jeg ser hvor fine disse julekortene ble.


Motivene er fargelagt med distress ink pg Promarkers, og arkene er fra Maja Design. På det øverste kortet har jeg brukt kantskrape på kantene, mens det nederste har fått en liten runde med stickles i sølvfarge. Trærne har fått en runde med snow tex. Jeg har hatt en liten boks med dette liggende og har ikke brukt det før nå, men det ble jo helt genialt!

Diesene er fra Spellbinders og Magnolia, mens sølvhjørnene er fra Kort og Godt. Vottene tror jeg er fra Wycinanka og har fått litt hvit embossing med gulldetaljer. Chunky, så klart. Min favoritt! Hva synes du? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar