søndag 2. oktober 2016

Bryllupskort i grått og rosa


God søndag kveld!

Her i huset har det vært julestemning hele helgen med julekortlaging i lange baner, men i dag skal jeg vise dere et bryllupskort som jeg har hatt liggende en liten stund.


Kortet er laget i mønsterpapirer fra Papirdesign og med en hjemmelaget rosett som hovedmotiv. Denne har jeg laget ved hjelp av pregebrett, og bak har jeg festet en utstanset sirkel og en liten kakeserviett.

På toppen av rosetten har jeg limt fast en liten heklet blomst, rosa tråd og blondebånd.



Er hjerte hører selvsagt med. Dette hjertet var egentlig julerødt, og kom fra en pakke fraa Papirdesign. Men med et par lag med embossingpulver og varmepistol ble det hvitt og gull. Hva synes du?


I likhet med nesten alle kortene jeg laget, i alle fall bryllupskort, har også dette kortet blitt pyntet med papirblomster. Disse søte små er fra Papirdesign, og jeg bare elsker dem! Sammen med litt gesso kan de brukes til alle anledninger.


Produktliste
Dotter: Papirdesign – rosa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar