lørdag 15. oktober 2016

Blå julehilsen


God lørdag!

I dag skal jeg vise dere en eske som er laget til melkehjerter fra Freia! Jeg pleier sjelden å lage gavebokser, men til jul blir det både bokser, sjokoladeesker og gaveposer.

 

Denne esken er laget av de nye, fine mønsterpapirene fra Papirdesign. Som jeg har sagt før er jo blå min favorittfarge, og disse er intet unntak :)
 

Den er pyntet med bånd, blomster, papirservietter og noen greiner jeg stanset ut fra en av de nyeste diesene, alt fra Papirdesign.

Blomstene har jeg penslet med gesso og dyppet i hvitt glitter for å få litt mer vinterpreg.


Oppe i det ene hjørnet laget jeg en liten sløyfe som jeg festet en juletrecharm i.


Langs kanten har jeg limt på et perlebånd - det gir en så utrolig fin effekt! Hva synes du? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar