onsdag 13. juli 2016

Stilig kar


Hei hei! Det er lenge siden jeg har vært her inne, men her kommer en enkel tag til en gutt. Denne kan brukes både til bursdagsbarnet, men også konfirmanten. Tagger er perfekt å lage av restepapirer!


Hovedmotivet på kortet er et stempel fra Kort og godt. Dette har jeg stemplet med versa mark på et nøytralt mønsterark før jeg har påført et finkornet embossingpulver og varmet det opp med varmepistol. Det samme har jeg gjort her:


Jeg har bevisst valgt å være forsiktig med pynten, men brukte et enkelt tekststempel som motiv, og satte det inn i en bruskork med en epoxy dot over. Jeg har også brukt dotter for å få litt mer detaljer og litt dybde i kortet.


Rundt på kortet har jeg festet stjerner i ulike størrelser som jeg har stanset ut. Har du ikke en dies, kan du gjerne klippe dem og rufse dem litt i kantene med en saks. Det har jeg gjort her. Alle kantene er svertet med distress ink i fargen pumic stone.



Produktliste:
Mønsterpapir: Maja Design - Vintage baby - Newborn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar