søndag 5. juni 2016

Sommerlig konfirmant


Som dere vet, elsker jeg mønsterpapirene fra Maja Design, og disse er intet unntak! Har du sett noe så sommerlig og lekkert før? Dette kortet la jeg ut i Epla-butikken min for en liten stund siden, men det lå ikke lenge før det ble solgt. Kjempegøy :D


Kortet er rett og slett laget av restepapirer, og hovedmotivet på dette kortet er Konfirmant-teksten i skumgummi, stanset ut med en dies fra Papirdesign. Jeg synes det er vanskelig å finne dies med en font som jeg liker, men denne liker jeg! :D


Blomstene er en god blanding av Wild Orchid, Magnolia og Storyteller. Swirlen i bakgrunnen er stanset ut med en dies fra Magnolia.


Lag på lag er alltid en sikker vinner. Her har jeg rett og slett revet panelene litt tilfeldig og svertet dem forsiktig med distress ink i fargen pumic stone. Før var walnut stain min favoritt-farge, men jeg har nå skiftet den ut med denne gråfargen. Passer til absolutt alle prosjekter!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar