torsdag 3. mars 2016

Rosa glede


Dette kortet laget jeg egentlig til morsdagen, men kan fint brukes som et bursdagskort også! Eller som et konfirmasjonskort dersom du bytter ut bildet. Hjertero har mange ulike klippeark i nettbutikken sin, kanskje du finner noe som passer perfekt til akkurat ditt kort?


Dette kortet er laget av kartong, mønsterpapirer og blonder i lag på lag. Rundt de ulike panelene har jeg også vært en runde med glitterlim. Dette gjør at kortet får et enda mer feminint preg, synes jeg. Er du ikke enig? :)


Sammen med blomstene har jeg festet en liten charm av en engel i et hvitt silkebånd. Kantene på båndet har jeg klippet litt opp slik at de får en fin liten fiskehale. Det er viktig med detaljer.


Hva synes du? Hilsen Ida Kristin :)
 
Produktliste: 
Kartong: Bazzill white

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar