lørdag 27. februar 2016

Rød rose


De siste dagene har dere fått se en del kort fra Pion Designs nye serie To my Valentine, men selv om disse papirene er røde og er laget spesielt med tanke på Valentines, synes jeg de like gjerne kan brukes til morsdag, som bursdagskort, konfirmasjonskort og julekort, er du ikke enig?


Dette kortet måler 15x17 centimeter og har fått denne herlige engelen fra baksiden av mønsterarket som motiv. Som ramme har jeg brukt en die fra Spellbinders, og kantene har fått seg en runde med distress ink i fargen walnut stain og kantskrape. Dersom du ikke har en kantskrape kan du bruke den spisse siden på en saks. Det har jeg brukt i de tilfellene jeg har rotet bort kantskapen min :)


Et chipboardhjerte jeg hadde liggende har fått seg en runde med embossingpulver, og på toppen har jeg festet en liten halvperle fra Kort og godt. Hjertet har jeg limt oppå en enkel blondesløyfe.


I likhet med alle andre kort jeg lager er også dette kortet lagt i lag på lag med mønsterpapirer, blondeservietterog osteklut. I hjørnene har jeg festet små halvperler i hvitt og metallhjørner i sølv. Begge deler er fra Kort og godt og finnes i nettbutikken hos Hjertero.


En liten morsom detalj på kortet er denne lille flasken som jeg har fylt med glitter. Glitteret jeg har brukt er fra Ranger/Tim Holz, men du kan bruke hva du vil, for eksempel sand eller paljetter. Den ene røde rosen har også fått seg en runde med lim og glitter for å se frostet ut. Kjempefint til å bruke på for eksempel julekort!



Hva synes du?
Hilsen Ida Kristin :)

Produktliste:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar