onsdag 16. desember 2015

Orange jul med Authentique

Hei mandag! 

I dag skal jeg vise dere noen kort med mønsterark fra Authentique. Jeg synes dette var en vanskelig farge å scrappe, og jeg valgte derfor å gjøre det enkelt og kombinerte det med kraftkartong og bazzill i fargen vanilla.

Jeg har også laget en sjokoladeeske som passer til en 200 grams melkesjokolade. Kjempefin julegave til den som har alt. Eller kanskje som vertinnegave nå i førjulstiden?




Jeg har valgt å pynte både innsiden og utsiden, da virker den mer gjennomført, og det blir morsommere å gi bort :)



 Hva synes du?

Hilsen Ida Kristin :)

Produktliste: 



1 kommentar:

  1. Så nydelige kort du har laget. Husk at dersom du skal få bidraget ditt godkjent i utfordringen vår, så skal du linke tilbake til oss i innlegget ditt. Ville bare minne deg på dette. Reglene våre finner du her. :

    Hilsen fra Kristin hos Scrappelyst

    SvarSlett