mandag 23. november 2015

Nå tennes tusen julelys

Snart glir november inn i desember, og det er på tide å begynne å tenke på å sende årets julekort til familie, venner og bekjente.


Jeg synes alltid det er vanskelig å starte på julekortproduksjonen, men når man først kommer i gang... Da er det gjort. Her har jeg samlet et knippe av julekortene jeg har laget i år.


Bildet av gyngehesten har jeg funnet fra et die cut-ark fra Studiolight, og da jeg fant disse ble jeg i ekstase! Dersom dere har tips og råd på andre produsenter som har litt spesielle klippeark, gjerne også til andre anledninger enn til jul, ikke vær redd for å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet under.


Jeg har også laget et julekort med et gammelt mønsterark fra Panduro. Dette arket har jeg sikkert hatt liggende i fem år, uten å ha brukt det. Nå var det på tide :)


Produktliste:
Mønsterpapir: Panduro og Papirdesign
Klippeark: Studiolight, Papirdesign og Kort og Godt
Papirblomster: Papirdesign og Wild Orchid 
Halvperler: Panduro og Papirdesign
Bånd: Søstrene Grene
Chipboard: Wycinanka
Punch: Martha Stewart
Embossing: Stampendous
Klistermerker: Papirdesign
Charm, blondeserviett og osteklut
Kongler har jeg hentet i skogen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar