mandag 23. november 2015

Gaveesker: Melkesjokolade

For noen uker siden fikk jeg en bestilling på sjokoladeesker med plass til en stor melkesjokoladeplate. Slike gaveesker tar litt tid å lage, men nå er jeg i mål, og her er resultatet.


Da jeg fant disse reinsdyrene på Nille tidlig i høst, kjøpte jeg med meg en pakke av dem, en pakke med rådyr og en pakke med elg i ulike farger og størrelser. Disse har jeg fått god bruk for under årets julekortproduksjon.


Også chipboardene fra Wycinanka har blitt flittig brukt på de siste scrappeprosjektene mine. Her har jeg brukt en snøkrystall som jeg har embosset med embossingpulver fra Stampendous. 


Jeg har selvsagt også pyntet innsiden av eskene. Alle sjokoladeeskene skal etter hvert også få navn til den som skal motta dem :)


På denne esken har jeg brukt juleark fra Maja Design. Serien er fra i fjor, og som alltid klarer Maja Design å levere. Jeg har ennå ikke skaffet meg papirene fra den nyeste serien, men det tror jeg nesten at jeg må ganske snart.



Som pynt har jeg brukt papirblomster med glitter og bær med gulldetaljer fra Wild Orchid. Stjernen er laget av skumgummi og har blitt ligget urørt blant scrappesakene mine inntil jeg embosset den hvit og gull embossingpulver. Hva synes du? :)


 Produktliste:
Mønsterpapir: Maja Design, Panduro og Papirdesign
Papirblomster: Prima, Papirdesign og Wild Orchid
Punch: Martha Stewart
Bånd: Søstrene Grene
Chipboard: Wycinanka
Embossing: Stampendous
Stempel: Kort og Godt
Kanelstang

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar