onsdag 18. november 2015

Enkle tags


Hei og god mandag!

Denne gangen skal jeg vise dere noen enkle tags med de nye arkene fra Authentique. Etter hvert har jeg blitt glad i å lage tags, og dette er også en genial måte å få brukt opp restearkene på :)


Bokstavene "Hurra" er thickers, og som du ser har jeg mikset mellom store og små bokstaver fordi jeg ikke hadde nok av den ene typen. Men det ble kult likevel, synes du ikke? :)

På den sorte tagen har jeg også brukt en stensil og hatt på litt teksturmaling som ser ut som murpuss. Helt genial til guttekort! Link finnes nederst i dette innlegget.

Så har jeg pyntet med noen sorte dotter fra Papirdesign og litt sort hyssing.


Hva synes du? Hilsen Ida Kristin :)


Produktliste: 
Dotter: Papirdesign




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar