søndag 6. september 2015

Kort til en fisker


 Hei dere!

I dag tenkte jeg å vise dere et kort som jeg har laget til stefaren min. Dette kortet ble jeg kjempefornøyd med! Dette med å lage gutte- og mannekort begynner å komme seg, og det er like før jeg synes det begynner å bli gøy å lage maskuline kort :)

Jeg har nå begynt å lage kort med personlig bilde på bestilling. Kontakt meg via mail: idakristind@gmail.com eller på Facebook-gruppen min Ida Kristins kortmakeri dersom det skulle være aktuelt for deg.


Med dette kortet ønsker jeg å være med på septemberkonkurransen hos Papirdesign og Ett trykk :)

Produktliste: 
Mønsterpapir: Papirdesign
Dotter: Papirdesign
Bokstaver: Tim Holtz
Dies: Spellbinders
Distress ink: Pumic stone 
Bølgepapp
Akrylmaling
Metallpynt


4 kommentarer:

  1. Så flott bruk av fiskearkene! Kjempefint mannekort.
    Takk for at du blir med på utfordringen vår denne måneden også:-)

    SvarSlett
  2. Stilig og fint kort til en fisker !
    Tusen takk for du deltar på utfordringen til Papirdesign :)

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert kort Ida! Tusen takk for at du er med på Ett trykks utfordring :-) klem fra meg, Cathrine.

    SvarSlett
  4. Kjempe flott herrekort! :D

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Papirdesign :)
    Ha en flott helg :D

    - DT Kristine

    SvarSlett