søndag 12. juli 2015

Rosa sommerflørt


Etter at jeg fikk smaken på Saturated Canry, måtte jeg bestille en bunch med digi stamp. Dette er en av dem og heter Sweet Heart. Dette stempelet er nok så langt mitt favorittstempel fra merket.


Jeg prøver å bli flinkere til å fargelegge ut fra hvilke papirer jeg skal scrappe med, og her synes jeg at jeg treffer blink. Men jeg må bli flinkere til å fargelegge hår, så jeg må nok bare øve og øve og øve...


I det siste har jeg lagt min elsk på trepynt fra Wycinanka, og som regel så embosser jeg dem med hvitt og/eller gull eller sølv. Men her synes jeg hjertene gjør seg akkurat slik de er :)


Med dette kortet ønsker jeg å være med i Papirdesigns sommerutfordring :)

Produktliste:
Mønsterpapir: Papirdesign
Digi stamp: Saturated Canary
Stempel: Papirdesign og Kort og godt
Stempelpute: Memento Ink
Dies: Spellbinders og Magnolia
Kakeserviett og osteklut
Trehjerter: Wycinanka
Halvperler bling: Papirdesign
Embossing: Chunky white fra Stampendous
Blomster: Papirdesign, Storyteller og Wild Orchid


 

1 kommentar:

  1. Så utrolig søtt og flott rosa sommerkort. Synes også det å fargelegge er veldig vanskelig, men du får det jo flott til.. Takk for at du ble med på sommerutfordringen vår, og fortsatt god sommer til deg og dine..

    SvarSlett