mandag 25. mai 2015

Layout fiskelykke



Foto: Kristian Nyheim Hanssen

Her kommer en layout jeg laget for noen uker siden, og dette er nok en av de layoutene jeg har laget som jeg er mest fornøyd med. Jeg vurderer faktisk å ramme det inn og henge det på veggen :)

Bildet er tatt på en blåtur med jobben sommeren 2012 og gir meg så utrolig gode minner om sommer, sol og frisk sjøluft. Håper det blir flere slike minner i løpet av de kommende månedene :)


Jeg har valgt å bruke dette kule arket fra Papirdesign som bakgrunn fordi jeg likte så godt fargenyansene i treverket. Og sammen med lyseblå og hvit pynt ga det meg akkurat det uttrykket jeg ønsket meg :)


Jeg har faktisk brukt mønsterpapir fra tre forskjellige serier fra Papirdesign.

Produktliste: 
Mønsterpapir: Papirdesign og Pion
Trebokstaver: Wycinanka
Dotter: Papirdesign
Bokstaver: Tim Holtz og Papirdesign
Flaske: Papirdesign
Sand: Embossingpulver fra Stampendous
Osteklut og blondeservietter
Punch: Tonic
Blonder

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar