søndag 10. mai 2015

Enkle restekort


Mai er for oss en bursdagsmåned, i likhet med mars, og da blir det en del bursdagskort. Her er to enkle kort som er laget av restepapir, men som jeg synes er like fine som alle andre kort.

Det øverste kortet laget jeg til en venninne, og firkantene har jeg skjært ut på skjærebrettet, mens hjertene har jeg stanset ut ved hjelp av en punch. 


Dette kortet laget jeg til pappa, og da jeg var på helgetreff for noen uker siden, fikk vi en mal vi skulle følge på et av våre prosjekter. Her er mitt resultat. Jeg er veldig fornøyd med tanke på at jeg ikke liker å være bundet opp til maler og oppskrifter.

Produktlisten denne gangen er kort:
Mønsterpapir: Maja Design
Stempel: Papirdesign
Bokstaver: Panduro
Punch til hjerter: Ukjent

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar