mandag 25. mai 2015

Babykoffert

Tidligere denne uken fikk jeg en bestilling via Epla-butikken min på disse boksene med "min første tann" og "min første hårlokk", samt en babykoffert med "mine første minner".


Det siste året har jeg laget noen av disse koffertene, både til venninner og på bestilling, og jeg blir bare mer og mer glad i dem.


Denne kofferten er kledd i samme mønterpapir og pynt som de små boksene, for at de skal få en helhet. Jeg kan også lage album i samme mønster og pynt som resten.


Dersom man holder barnedåp, konfirmasjon eller bryllup, kan kofferten brukes til å samle kort i, både under seremonien, og i ettertid. Jeg har fortsatt kortene jeg fikk da jeg ble født, og til konfirmasjonen min, kjempekoselig å se på i ettertid :)


Produktliste: 
Koffert og esker: Panduro
Mønsterpapir: Papirdesign
Klistremerkebokstaver: Papirdesign og Panduro
Perler: Melissa Frances
Blomster: Papirdesign, Wild Orchid, Nille og Prima
Silkebånd: Søstrene Grene
Film strips: Tim Holtz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar