søndag 29. mars 2015

Layout Lykke

Som jeg nevnte for noen dager siden har jeg plutselig fått lyst til å lage layouter igjen, og dette er den første LOen jeg har laget på fem år. Selv om det er mye jeg kunne gjort bedre, må jeg si meg fornøyd.


Bildet av meg og samboeren min er tatt på hytta i fjor sommer og har blitt et av mine favorittbilder. Lykke beskriver godt hvordan jeg har det når vi er sammen.

Bokstavene er fra Wycinanka og fuglen er fra Papirdesign, og begge har fått seg en runde med embossingpulver og varmepistol. Dette har blitt en av mine favoritt-teknikker i det siste :)


Produktliste:
Mønsterpapir: Bo bunny
Papirblomster: Prima, Papirdesign og Wild Orchid
Fugl: Papirdeisgn
Lykke: Wycinanka
Kakeserviett: Papirdesign
Embossingpulver: Stampendous
Klistremerkebokstaver: Papirdesign
Osteklut
Bazzill



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar