søndag 28. september 2014

Babyalbum


Jeg elsker å ta vare på minner, og ikke bare fra spesielle anledninger. Med jevne mellomrom fremkaller jeg bilder fra året som har gått for å sette dem inn i album, og da pynter jeg også albumforsidene.


I går laget jeg disse albumforsidene, perfekt til å ta vare på barnets første minner. Disse albumene passer også fint til å få gjestene i dåpen/konfirmasjonen/bryllupet til å skrive en hilsen til hedersgjesten(e), skrive ned gavelisten og lime inn bilder fra den store dagen.


Jeg lager album på bestilling i ønsket farge og med ønsket tekst. Både til babyen, konfirmanten og brudeparet, med mer. Flere bilder av album og andre prosjekter jeg har laget kan du finne på min Instagram-konto: idakristinskortmakeri.

Akkurat disse albumene kan du finne i min Epla-butikk: https://epla.no/shops/idakristindolmo/

1 kommentar:

  1. Nydelige album utanpå :)
    Eg e litt nyfiken på korleis/kva ark du har inni bøkene ...

    SvarSlett