søndag 10. august 2014

Babykoffert

Tenkte jeg skulle vise dere en slags førstehjelps-koffert for nybakte foreldre jeg laget til en venninne i vår.

Tanken var den at innholdet er til mor og far, mens kofferten er til for å samle barnets første minner, slik som kort, sko, hentesett, tann og hårlokk.

Beklager dårlige bilder - tatt med mobilkamera i vintermørket. 


Kofferten har jeg kjøpt på Panduro. Blomster er fra Prima, Nille, Kort og godt og Papirdesign. Silkebåndet har jeg kjøpt på Søstrene Grene og filmstripene er fra Tim Holtz.



Innsiden er fylt med krydderglass med nonstop i ulike farger, babymat, våtservietter og små bokser for den første tannen og den første hårlokken. Boksene er kjøpt på Panduro.

Jeg lager denne type koffert på bestilling dersom det skulle være ønskelig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar